Torsdag - Utgång

Dagen var inte så mycket att nämna tills klockan blev 18.00 då en utgång senare var planerad. Jag stod hemma och lagade mat när Alx ringde och hörde ifall jag var sugen på en utgång. Ja.. varför inte!?

Så jag hoppa in i duschen och fixa med maten. Sen kom grabbarna och käka och sen var det fortsättning på allt festfix.
Mikael tittade förbi en stund eftersom kvällen först var ägnad åt fotboll, AIK-Malmö. lite bilder här nedan får stå för snacket :)



Skoja lite med Mikael.. Han har rätt så stora dojjor, eller jag små fötter, men jag hade bra med plats för både en Sajsafot och en öl ;D ^^

Kvällen spenderades på Harrys i Borås
2009-08-01 @ 18:58:27 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0