Alla hjärtans dag

I lördags var det alla hjärtans dag som nog ingen undgått. Och självklart fira jag denna dag med min pojke.
Hade som jag skrev i det tidigare inlägget fest här på fredagen. Så min morgon börja runt nio då jag gick upp och städa ordning lite. Runt halv elva gick jag och la mig igen, behövdes nog för att kunna orka med kvällen.

Duschade och sminkade mig. Sen kom Pallen :)
Vi vilade en stund, åt semla och gjorde sen det sista för att bli klara för att ge oss iväg.
Jag hade köpt biobiljett till Seven pounds, men innan det skulle en middag hinnas med. Nu minns jag inte vad stället hette men det var ett thai ställe på drottninggatan i Göteborg. En källare ner.
Väldigt trevlig personal och mysig stämning.
Jag åt en kycklinggryta med jordnötter och maasman, en slags krydda. Pallen våga inte testa något nytt så han tog givetvis kyckling i röd curry.
Mysigt och underbart gott.
Vi gick till hemköp för att köps vindruvor, Sajsa ville ha det :$ och därefter var det tid för bio.

Det hade strulat sig med biljetterna, en liten miss som gjorde att vi satt allra längst fram i biosalongen. Ja, det var ritkigt jobbigt. Bilden blev lite suddig och huvudet fick verkligen kämpa på för att mina ögon skulle hinna snappa upp allt.

Själva filmen var verkligen jättebra. I början var den lite luddig men det gjorde den bara spännande.
Handlade om Will Smith. Han var skattemas och sökte upp skuldsatta personer som led av någon sjukdom.
Mer än att jag grina lite i slutet ska jag inte nämna. Är ni nyfikna så får ni allt gå på den. Rekomenderas varmt!!!

Efter filmen åkte vi hem för att avsluta kvällen med en film och lite mys med min ensame lillebror. Dock "hade han att göra" en stund så han kika in i TV-rummet lite efter att filmen börjat och i takt med att jag somna.
Låg i älsklings knä och sov hela filmen och lite in på en annan film innan vi förflyttatde oss till min säng.

Kan inte säga annat än att kvällen  var underbar. Jag älskar dig Alexander och det vet du mycket väl.
Och du  vet att jag gör väldigt mycket för att du ska må bra och att det ska fungera så bra som möjligt.
Det är något speciellt med dig Alx <3

2009-02-16 @ 17:52:59 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0