Att en måndag smitit förbi så fort..

Det var rackarns vad denna dag gått fort. En måndag som bara springer iväg sällsynt. Förmodligen kan det ligga i att jag vart hos Pallen hela dagen och är här nu med. Annars har jag behövt åka till Göteborg för att utreda en rad saker.

Har sökt massa jobb idag, ändrat på mitt CV och grejat lite här hemma. Har slängt massa papper och skräp och samlat ihop alla viktiga papper jag och Alx haft överallt innan. Rätt skönt.

Duschade och fixa mig, tanken var ju ett besök på Ge-kås denna kväll. Men Pallen var tvungen att jobba över en timme och det stängde 18.00 vilket vi heller inte hade räknat med. Så imorgon är det fullfart från det att Pallen slutat jobba.

Nu har Patrik 1,5 kommit ner så tanken är att spendera kvällen med den filmen.
Ska posta ett brev och kanske ta en promenad denna kväll med. Hade inte vart dumt!

Pallen har vart lite risigt idag, och jag ska väl inte säga att jag vart helt tip-top jag heller. Har inte sovit bra på hela natten och gick upp innan Pallen imorse. Så jag har varit igång hela dagen lång.

Imorgon ska jag till Toftalyckan och sen till gymet.

Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll. Jag känner på mig att min blir väldigt mysig :) <3


2009-02-16 @ 18:36:20 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad ska du göra på toftalyckan? Fått jobb?

2009-02-19 @ 10:47:14
URL: http://fiabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0