Bissedoktorn

Då har jag vart hos tandläkaren. Inge fel på Sajsas tänder inte!! ;)
Lite lustigt var det. Var ner och hade tid kvart i 4. fem i fyra var jag hemma igen!

3 minuter hos tandläkaren

-Hej! (Tandläkaren)
-Hejsan! (Sajsa)
-Då får du hoppa upp i stolen här så ska vi ta några kort!
-Aa : )
*tog kort*
-Sådär ja, då var du klar!
-Men ska du inte skrapa lite? (Sajsa)
-Haha, nej det behövdes inte, Fröken har så fina tänder så.
Den enda du kan tänka på är tandtråd och tuggimmu lite då och då!


Ja, farligare än så var det inte ;) Kanske hjälper pappas tandläksfobi när det gick så smidigt för min del ;)
Stackarn har vart rädd sen 5-års åldern ...
2009-02-02 @ 16:49:55 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0