Brum brum brööööm

Nu ska jag alldeles strax ta på mig skorna och springa ut till bilen. Vankas övningskörning:D
Har längtat länge på det och nu äntligen!!

Idag har jag suttit en del  med receptbloggen. Var nere och sola och gick en promenad.
Har suttit och försökt få ihop en duglig spelningslistan tills imorgon med.

Blir nattabesök här imorgon med. Elin ska sova här! skönt att ha någon som går med mig hem på natten sen : )

ska nog maga muffins senare :) lakrits/ Choklad..ska bli spännande :)

hörs sen!!


// S A J S A
2009-02-12 @ 18:33:50 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart jag sover hos dig gumman! Blir nog jag som får bära hem dig... hahaha. Nä jag skoja bara :) PUSS!

2009-02-12 @ 18:50:11
Postat av: Elin

Klart jag sover hos dig gumman! Tack för att jag fick det för övrigt.. hahah. Kanske blir så att jag får bära hem dig från krogen? ;)

Puss!

2009-02-12 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0