Dagen efter...

Nu har det gått ett dygn sen jag åkte till sjukhuset. Det känns väldigt mycket i huvudet och mitt humör har verkligen satts på prov.
Har märkt att jag är väldigt känslig just nu.. Kan väl bero en hel del på chocken. Tappade som jag nämt tidigare ca 3 timmar av mitt minne vilket frbryllar mig oerhört mycket.

Har fått lite saker ifrån Telenor, bland annat en skit snygg jacka med 2 loggor från NOKIA. Svart och lite röd. Så i en helt sprillans ny jacka kommer Sajsa gå runt och försöka sälja med hjärnskakning imorgon.. Blir en lugn tillställning. Får se hur mycket jag orkar med och hur länge jag håller på : )

Nu ikväll har jag och min bror lagat mat. Vi bestämde oss för att göra en jävligt annorlunda köttfärssås. Bara improvision. Men fasen va gött det var : )



Hade lite lök, annanas, massa annorlunda kryddor som spiskummin, röd currypasta, chili, sweetchili.. jaa... men gott var det : )




God natt alla : )

// S A J S A
2009-02-04 @ 00:12:43 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0