David´s födelsedagskalas

I går hade Davvan kalas för sina 28 fyllda år. Det var i och försig i torsdags som han fyllde år, men kalaset var igår.
Eftersom Pallen redan var på plats hos mig så kunde jag åka med honom. Jag packade min väska och bestämde mig för att vara hos honom nu i veckan. Har ändå en del saker att uträtta och sen var det längesen jag var hos Pallen på veckan.
Strax efter elva åkte vi till 421, köpcentrum i Högsbo där ICA MAXI och Mediamarkt ligger. Jag köpte lite smink på H&M och sen kika vi lite på mediamarkt innan vi åkte vidare till Kinna.
På vägen hann Göran, Alx morbor ikapp så vi var på plats strax efter ett samtidigt :)

Därinne var det redan livat. Lille Måns var i full fart och busa runt och Bengan mötte mig med en kram som vanligt och det gillar vi :D

Hade lite mingel som Bengan tyckte om innan maten serverades. Var några långa brödpinnar och en vitlök/basilika dipp med fetaost och någon ostsmör :P Väldigt gott var det i alla fall :)
huvudrätten var fläskfilé med paprika och valnötstäcke med klyftpotatis och sås :)

Efteretten bestod av panacotta med vit choklad och vanilj, toppad med hallon, också det välidigt gott men sött. Sen är det massa mjölk så jag kunde bara smaka.

Blev massa bus med Måns som inte ville sova :)

Trevligt kalas så det tackar vi för.

Efter kalaset drog vi och sola jag och Alx :) Och efter det åkte vi hem med all packning och bytte om till en myskväll med Beck hemma hos Bengan och Lena.
Nu är ni bra nyfikna på hur "Bengan och Lena" ser ut!? haft några frågor om vilka det är osv så här kommer ett kort på de båda:)



Lena och Bengan

 

                                  Alx och Måns                     David                           Måns            Sajsa och Måns        Fiabus


[ Tryck för större ]

2009-02-16 @ 18:19:17 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0