F r e d a g d e n 1 3 : e

Lite scary är det allt ..hjälper inte när det är helt disigt ute. Fast det är mest för att det är kallt.. är ju frost från topp till tå på träden, vackert faktist!! Haha, eller ska ja skriva rot till krona ??

Att somna var inte lätt, och att sova länge var heller inte lätt. Men vi får hoppas att jag överlever dagen ändå. I förrgår somna jag runt tre och upp nästan i samma tid som idag.

Vad händer då idag?

Jo, strax ska ja fixa mig lite granna, då menar jag inte inför kvällen. Men ta på mig flera lager kläder och skringa ner till torget för att kika lite där.
Sen ska jag bort till smycketorget, där det finns en frukthall men massa färsk frukt och GODIS. Blir hemgång och städning därefter om jag inte sköter det nu innan.

16-16.30 någon gång kommer Elin hit. Vi ska hjälpa varandra med håret o att välja kläder och så :)

18.00 rullar de första gästerna in. Det blir folket som ska äta här. Blir några flickor bara, och en bror ;)

Sen någon gång efter det kommer nog resten av folket : )

Låtar har ja skrapat ihop en del, men det ska in lite fler. Har lite på nerladdning.
Sen är det väl allt. Hoppas att Alx får svar på min dag och vad jag har att utreda!!

Igprkväll baka jag muffins. Första plåten blev lite åt det svarta hållet, spela guitarr hero med lillebror så den glömdes av ^^Den andra plåten skulle jag vara snabb så vet inte om dem blev riktigt färdiga. Men det är ju chokladmuffins så det är ju inte dumt om de är lite kladdiga heller.

Blev en plåt med Lakrits/ choklad och en med Daim/ choklad. Har inte smakat så resultatet är ännu en obesvarad fråga.

Nu blir det frukost och sen är Sajsa in action



// S A J S A
2009-02-13 @ 09:29:33 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0