Fredag 13:e - Fest

 I fredags hade jag lite fest hemma i lägenheten i Göteborg. Det var lite rörigt hela veckan med folk hit och dit. Folk som skulle komma men som inte kunde, mkt p.g.a sjukdomar. Och samma dag trilla folk som inte skulle vart med från början in.. men det blev en del tillslut. Vi var nog 11 men mig och min bror om jag räknat rätt nu.

Elin kom runt fyra då vi fixa oss lite. Sen beställde vi pizza och jag är lika irriterad varenda gång.
Säger man INGEN SÅS flera gånger och det sista man gör innan man lägger på "och kom ihåg, INGEN sås på kebaben för jag tål inte" så får man det liktförbannat!!
Skulle haft en kebab med bröd med ananas och utaa sås. Men jag fick en kebabrulle utan ananas och med sås. Hur många rätt var det där lixom? Kebab bara.. Suck.. blev inte mkt mat den dagen, vart så otänd på mat därefter..

Runt åttatiden rullade folk in. Det blev guitarr hero, ÖL-spel och massa bra musik.
Runt elva tiden var det dax för 2 taxibilar till stan. Fick trängas 7 pers med taxichauffören i bilen, men det gick lysande!

Kvällen fortsatte på Chez Ami, mitt favoritförfeststället och skulle fortsatt till berså eller Park lane sen. Men jag var så jävla trött efter BK besöket så jag, Martina och Martinas f.d arbetskompis åkte hem istället.
Skönt att vi alla tre bodde åt samma håll och kunde åka tillsamans :)

Det var väldigt skönt att lägga sig igen. Var rätt stökigt därhemma, fast mest flaskor och glas. Men det var en sak för morgondagen.

I



 

Klicka på en bild om du vill se den större. Dessa ligger här som miniatyrer :)

2009-02-16 @ 16:54:57 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0