Fredag 6 Februari 2009

Nu är det fredag. Jag har dock inte hunnit sova natten än. Men strax..
Var ju ute med pappa innan och det gjorde mig pigg, vi fika dessutom när vi kom hem, kaffe o grejjer så jag är väl pigg på grund av det också.
Sitter här o snackar lite med Elin nu, men ska strax dra mig..

Idag eller om några timmar ska jag bege mig till Överlida. Blir denna helgen också. Och antagligen blir där även Let´s Dance hos Bengan och Lena på kvällen vilket jag ser fram emot. Är alltid så mysigt på kvällarna. Lite kaffe och mysigt sällskap, då trivs Sajsa som fisken i vattnet.. Eller som pappa brukar säga, som en gubbe i soffan^^

Jag antar att helgen blir rätt lugn eftersom Pallen sparar pengarna till nästa helg då han ska ut på krogen..
Själv har jag en del planer för fredagen den 13:e jag med. Men de är inte färdigskapta ännu så jag låter det vara osagt.. Planen är kompisar i alla fall : D


Nu snöar här som hejsan.. lite synd, man vet ju att det kommer ligga slask och inte snö när man ska ut imorgon. Det ligger aldrig så mycket snö som det gör i t.ex. Överlida..
Men det är bra mkt snö just nu och som sagt; det går som hejsan!

Får ta en ipren innan ja knyter mig, magen och huvudet är i obalans. Antar att magen fick stryk när jag smaka på friterad räka och vårrullar tidigare idag och huvudet har ju sin orsak som ni vet.

Just det, jag o Fredde har lagt upp planer inför nästa vecka:D Vi ska baka bullar då ;) Ovanligt att jag bakar va!?
Sen ska vi laga mat, hitta på nya recept som vi gjorde med köttfärssåsen nu i veckan. Riktigt gott och med två ungdomar, ärvda med massa idéer så kan det inte bli annat än lyckat!

Men som sagt, nu är det läggdax och jag hoppas att ni är förnuftigare än vad jag är och sover vid detta laget!!
Got natt i alla fall, och ni som inte ansluter till dataverksamheten mer denna vecka, Trevlig helg :D


/ S A J S A

2009-02-06 @ 00:47:10 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0