God morgon

Burrr* !!!

Som jag antog, vädret är inte mycket att vara lycklig över idag. Det är blött och slaskigt därute... Hänger fukt i luften och ute ser det oförskämt kallt ut...

Får bli en dusch strax. Packa lite eftersom jag inte gjorde det igår. Vet inte riktigt när jag ska åka idag faktist. Antar att jag tar en buss runt tolvtiden från Göteborg. Men i detta väder så är det inte roligt att sitta ute, speciellt inte när jag vart dålig i veckan. Det är så dåligt att ena bussen, inte kan vänta 3 minuter på den andra så att man hinner med. Men nej, då måste jag vänta i 57 minuter för att bussarna inte klaffar.. Det är fruktansvärt jobbigt för en frusen människa "/ Men vill jag träffa Palle så får jag allt stå ut även fast det är jobbigt....
Får se till att ta med ett parafly bara.


2009-02-06 @ 09:35:10 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0