Heldag i Kinna :)

När jag sovit en stund nu är det dax att gå upp och åka till kinna.
Ska vara med Fiabus och lilleman hela dagen. Kommer att bli kalasmys och mer mys blir det när Pallen kommer senare på eftermiddagen :)
Jag och Fia ska fixa middag åt oss. David ska nämligen iväg på hockey och Fia ville ha lite sällskap, hellst så mycket hon fick ;) tur att Palle finns som ställer upp. Bussarna går ju inte jättebra från kinna till Överlida på kvällar, så jag hade antagligen inte kunnat stanna så länge annars.

Efter Kinna blir det hem till Överlida. Ska bli kul faktist. Jag har hunnit med allt det jag skulle nu i veckan så helgen kan jag njuta fullt ut!

Är redan lite planer spridda inför helgen.
Fredagen är bokad i kungsäter hos Kaspars. Vankas en monopolkväll. Synd att det är det enda spelet där jag är en dålig förlorare^^ haha. Får kämpa på för att hålla humöret på topp^^ ; )
Lördagen blir någon sorts aktivitet den med. Antingen om vi hänger med Mikael o Mackan hela kvällen eller om det blir till en början, bio och sen fortsättning:) Men det återsåtr att se. jag förstår ju mycket väl ifall grabbarna inte vill vara på plats innan nio redan. Det är ju lite segt, och dyrt framförallt!!
Söndagen är väl antagligen bokad den med. Kebab + Beck :D

Nu är det sängen som gäller för fröken Svensson :)
Hoppas att alla e vettigare än mig och sover redan. Har vart mycket att stå i ikväll och avslappningen kom sent.
Men det blir lite TV. csi och sen är det natti!!


// S A J S A
2009-02-26 @ 00:10:08 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0