Helgens 10 i topp

Då var ännu en helg avklarad. Eller avklarad låter som om det vorre jobbigt med helg. Tyvärr över, kanske jag får tillägga.



1. Fira Alla hjärtans dag med Pallen <3

2. Bio - Seven pounds

3. Middag med älskling

4. En lyckad fredag den 13:e fest hos mig

5. Kalas hos David och Sophie med god mat och trevligt sällskap!

6. Beckmys hos Bengan och Lena

7. Att Pallen var i Göteborg hos mig en natt (A) va längesen

8. Träffa kompisar, spec Martina- var så längesen!!

9. att solen skiner- dock är det väldigt kallt, men nu är snön borta, solen lyser och marken är torr :)

10. Havrefras på bion ett stort + mmums!
2009-02-16 @ 18:26:05 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0