Helgens topp 10

Då har denna helg gått. Snarlik de andra helgerna men mycket underbar!


På första plats denna helg :


1. Palle (L)

2. söndagskebab

3. Söndags mys med Beck och godsaker

4. Fredagkvällen med Let´s Dance och "made in Sweden" - repris

5. Kvällsmys på Lördag, hos Bengan och Lena

6. Mycket pingisspel

7. Souvlaki ( Grekiska kycklingspett med klyftpotatis och tzatsiki)

8. Middag med Hela familjen Johansson, dock inte Daniel.. Lite synd att han bor en bit bort och inte har lika lätt för att bara komma förbi..

9. Glass - Har blivit en del glass denna helg. Bengan hade vart ute hos glassbilen och fått med sig en hel packe med punsch-glass-bägare hem :) Som Fia sa " ovan i början men god". Kunde inte sagt det bättre själv. Det var ovant i början men den var ritkigt god!

10. Att denna helg var fartfylld men på ett lättsamt vis, så att mitt hjärnskakade huvud hängde med i noterna.


Som alla andra helger har jag svårt för placeringen. Allt var verkligen jättebra denna helg. 3 TV-kvällar hos Bengan och Lena vilket är lika mysigt varje gång.
Sen är det min underbara pojkvän, Alexander kan jag aldrig få nog av att kolla på. Väldigt söt och väldigt snygg

2009-02-09 @ 12:08:55 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0