Helgens topp 10

Denna helgen var välfylld med aktiviteter och det gör att även denna helg inte kommer i inbördes ordning.




Men som vanligt på 1:a plats <3



1. En helg med Alx <3

2. Kalas i veddige, fick träffa mamma och min bror. vi bjöds på massa god mat. Fick även en ny kökskniv till mitt knivset :) Tack mamma!

3. Fredags mys hos Lena och Bengan. Vi bjöds på god mat - kyckling med en kanongod citronsås och klyftpotatis.
Kvällen fortsatte med Let´s dance.

4. Shoppingrunda i Varberg där jag fick köpt ett par skor och ett par jeans.

5. Kebab kväll med Alx, Daniel, Bengan och Lena.. mycket utsökt!! ;)

6. Beck kväll vid TV:n med en massa godis o glass.

7. Det var ju fastlagsöndagen igår och därför fick vi var sin semla. Kul att hålla i såna små traditioner.

8. Pingislir med Alx, Bengan och Daniel. Jag förlora väl varje match, men det var kul ändå.

9. Bernad och Bianca. Jag och Alx låg och titta på Bernad och Bianca i fredags kväll. Väldigt skojjig och mysik film.

10. Snöat som aldrig förr. Det var otroligt längesen jag fick se så mycket snö! Det var ju flera decimeter. Synd att det var så blött igår. Jag och Alx hade planerat in en förmiddag vid sjön där vi skulle åka skridskor och grilla korv. Hade verkligen varit supermysigt!!




// S A J S A
2009-02-23 @ 11:22:26 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0