Helgens topp 10

Då var ännu en helg passerad. Det går så hiskeligt snabbt och helt plötsligt är det måndag igen. Helgen var absolut inte vad som var planerat men det blev helt okej ändå. Då har vi min traditionella tio i topp lista för helgen. På första plats denna vecka:



1. Fredagsmys med familjen Johansson

2. Beck mys med Pallen <3

3. Lördagsmys med familjen Johansson

4. Kebab

5. Pingis med Pallen, Mackan, Sara och Mikael

6. Pingis med Pallen och Daniel

7. Skulle vart fest, blev lugnt med mycket vila..Helt klart underbart det också!

8. Lösgodis! Det tackar vi Daniel för : )

9. För en gångs skulle låg vi inte och drog oss fram till ett tiden, var inte längre sovmorgon är 10 någon av dagarna!

10. Lenas mat. Vet ni vad!? Alx mamma gör himla god mat, synd att fler inte får smaka av den : ) I Fredags blev vi bjudna på kyckling med portervin, väldigt gott : )


som ni märker bestod min helg mest av mys. Lite fysisk aktivitet fick jag allt känna på. Mina knän blev dock lite skruttiga efter 2 dagars pingislir..

2009-02-02 @ 10:30:04 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0