Hoppas att ni sov bättre än mig..

Vilken fullkomligt katastrofal natt... Ja minsan, detta var inte en av mina bättre nätter precis.
För det första kunde jag aldrig somna, och när jag väl somna så var det alltid något som gjorde så att jag vakna. Det kunde vara att pappa vände sig inne hos sig i sängen, att bror pratar i sömnen som vanligt, att jag frös, att täcket hamnat fel.. ja det var många gånger och olika saker som gjorde detta mot mig "/

Nu  är jag i alla fall vaken. Ska iväg på ett möte på Arbetsförmedlingen som tydligen skulle hålla på en bra stund. Får vi se vad den  har att erbjuda mig.

Igårkväll satt jag och pilla med en ny blogg. Den ligger under denna fast med ett tillägg. Vad nämner jag  inte ännu.. den behöver nämligen fixas lite så att den ser snyggare ut och är roligare att läsa.


Sen idag ska jag ännu en gång försöka få tag på Christina. Vill övningsköra (A) Gick ju så bra sist så nu är jag riktigt taggad!!
Dett är väl sista kvällen innan pappa åker med, så får väl hitta på en roligare middag och ha en liten myskväll vi tre. Är väl "Mästarens mästare" på TV idag. Fredde tyckte att det var skitkul sist jag satte på det :)

Annars får vi se vad denna dag har att erbjuda : )


2009-02-10 @ 09:01:21 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0