Hur jävla svårt kan det vara? och hur korkad får man bli...?

Blir lika irriterad varenda gång jag läser metro nu för tiden...
Ska verkligen säga att det är superskönt att jag slipper skolan nu. Hur vidrigt är det inte med mat från golvet?
Hur farligt är det inte med metallbitar i maten!? Va i helvette håller dem på med?
Lite vett innanför pannbenet kan man väl ha, och absolut om man ska servera flera hundra/ tusen människor mat.

Kärringen, ursäkta! men hon som sleva upp mat från golvet... Hade ens hon själv ätit av den maten? Knappast..Hade hon serverat sin familj den maten? knappas.. Det är så jävla äckligt. Maten som redan många ungdomar ogillar, blir ännu sämre?
Jag får ont i magen själv över detta.. Tänk så har jag ätit mat som legat på golvet?

Och nötterna som håller på med metallarbete där maten görs.. jävla idioter.
"Det är ju tillfredsställande att ingen har skurit sig på metallbitarna än" ... Suck!

Nä jag förstår mycket väl min lillebror som komme hem vrålhungrig från skolan och kan äta middag två gånger på kvällen, stackaren "/

Vågar inte tänka på hur restauranger sköter sig... Men det tar väl inte lång tid innan hälsovårdsnämnden utökar sin personal och ställer högre krav på köken runt om i landet.

Ingen vill lägga pengar på sånt..
2009-02-02 @ 09:59:54 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0