Ingen sömntuta här inte...

Märkligt nog sitter jag här rätt pigg faktist. Och ändåla jag mig vid halv tre i natt.
Vet inte vad som flugit i mig, men jag får så otroligt mycket att göra på kvällarna och är dessutom väldigt pigg.
Igår grejja jag lite här hemma. Diska efter maten och plocka iordning. Fixade lite musik och bilder. Uppdaterade min receptblogg och skrev ner vad som komma skall idag.

* Sola

* övningsköra

* Fixa en spelningslista

* Ringa Tara´s för bordsbokning

* uppdatera receptbloggen

* Träna / promenad

* IKEA (?) vi får se vad som händer, men kanske blir en körning bort till bäckebol för att kika i "det nya" IKEA.

* Middag - får se om vi äter med Christina eller om vi äter lite rester idag. Finns gott omfärdiglagad mat här hemma :P

* Ett videosamtal med Pallen :$ om det går för sig. Vart jätteglad efter att pratat med honom i tio minuter i ett videosamtal igårkväll (A)

* Får väl köpa chips o lite sånt till förfesten.


Som ni ser är det fullspräckt med saker att göra. Härnäst vankas en promenad bort till solariumet : )


2009-02-12 @ 10:09:15 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0