Kraftig hjärnskakning - jo tack nej "/

Det har vart en tuff kväll för min del..  Klockan sju så ramla jag ihop, slog i huvudet och skaffa mig en kraftig hjärnskakning som läkarna nu har konstaterat. Hade lågt blodtryck dessutom. Han sa att jag kanske inte kommer att få tillbaka minnet av de 3 förlorade timmarna. Skumt.. missesförlust på tre timmar :S Kommer inte ihåg ett skvatt "/

Nu sitter jag här med en mugg te och försöker koppla av. Ska strax lägga mig. Veckan skulle jag hellst ta det lugnt och inte jobba, men vi får se vad som händer och hur jag känner. En del av mig måste på både anställningsintervju och kurs imorogn och en anna del, den "vettiga" delen av mig bestämmer strängt att jag ska vara hemma och vila imorgon.

Återkommer med mer info imorgon.. Nu är det sovdax!!


För överig så har jag och Alexander varit tillsammans i 15 månader idag <3 Får bli mys i helgen : )

2009-02-03 @ 04:12:43 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Alx

Hej gumman! Hoppas det blir lite bättre framåt dagen! Du får lägga dig o se någon disney film lr nåt, sånt kan ju hålla dig kvar i bingen;)



Du får ringa o säga idag att du inte kan komma pga detta. Klart du ska tänka på hälsan före en anställnigsintervjue älskling:) Måste vara rädd om dig<3

2009-02-03 @ 08:26:23
URL: http://alxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0