Lördag för fröken Svensson

Då börjar jag sakta röra mig de sista timmarna på denna helg. En helg där varje dag vart fylld med aktiviteter.
I fredags var det ju let´s Dance hos Bengan och Lena och igår åkte jag och Pallen till Varberg för en mindre shopping på förmiddagen och kalas för min bror sen på kvällen.

Alx hitta ett par snygga chinos som satt som en smäck på honom. Riktigt fin blev han.
Jag hitta ett par "trasiga" jeans på Gina som jag köpte, plus ett par skor.
Jeansen var rätt balla. Måste vara väldigt rädd så att dem inte går sönder ännu mera. Men en bild kanske kommer upp i de nya skorna med jeansen nu till veckan.

Kalaset var trevligt. Hjälpte mamma fixa iordning mat till en buffé. Lillebror hade beställt lite kyckling, rostbiff, lax, köttbullar och ja.. en hel del kött tillsammans med pastasallad, potatissallad och massa exotiska frukter.
Vill lova att jag var bra mätt efter det. Inte mins på grund av Campino besöket i Varberg där jag käka en kycklingsallad.

Tårta och kakor blev det. Lite vinprovning, dock inte för min del.. Sen lyssna vi på alla bidragen i melodifestivalen.

Hemfärden gick lugnt till. Hade väl kommit lite drygt en decimiter sen vi anlänt till Veddige och det gjorde att det var bra med snö på den icke plogade vägen hem.


Mamma skär upp en tårtbit åt oliverOliver med kusinerna Wilma och Joel Jag vet inte vad det är, men Tårtan verka inte för god va!? inte om man kikar på Wilmas fingrar^^

2009-02-22 @ 18:27:02 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0