Mycket Frusen tjej...

Detta var inte bra för min hälsa känner jag. Med hjärnskakning och en vilja stark som solen så begav jag mig ut för en arbetsdag.
Det gick väl inge vidare första dagen. Privatpersoner verkar stå fast vid, och det stenhårt att försäljare är jobbiga^^
Visst det är väl min uppfattning det med.
Det var heller inte speciellt organiserat, säljer med en annan tjej och personligen så anser jag att jag hade skött det bättre på egen  hand. Det går så mycket tid åt spillo hela tiden. Kör jag själv så gör jag det, finns ingen att snacka med mer än kunderna..
Sista saken vi skulle göra idag var ringa på privatpersoner i deras trappuppgångar. Det kändes inge vidare kul. Tänk er själva att vara hemma så kommer telefonförsäljare och knackar på, där vill ni vara ifred?

Så jag ska försöka förklara för honom att företag är min grej först och främst. Givetvis så kommer jag höra med privatpersoner : )

Det var svinkallt ute, kan bevisa det med ett kort utanför fönstert i detta nu, snöar!
Så nu sitter jag här som en isbit och huvudvärk, vid namn duga..brrr!! "/
Får ta på mig hela garderoben imorgon för att slippa frysa.

Ska fika lite med bror nu :) Ha det bra sålänge : )

// S A J S A
2009-02-04 @ 15:53:54 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0