Mycket gjort

Idag har jag hunnit med en del saker.
10.00 imorse träffa jag min säljcoach och en annan säljare för att sätta igång. Vi var runt i Grimmered en sväng, men ingen var intresserad. Jag hade ont i huvudet och kämpa på allt vad jag orka med. Tillslut sa Andreas till mig att jag kunde gå hem om jag ville. Så jag gjorde det. Eller nej, jag gick till arbetsförmedlingen.
Där fick jag ett intyg på att jag söker jobb plus en tid för lite info och hjälp.

Hemma igen, så var ja väldigt frusen och bestämde mig därför för att gå bort och sola. Jag fick för mig att det skulle vara bra, eftersom man blir väldigt avslappnad, men när solariumet stängdes av och jag skulle resa på mig, så kände jag verkligen att det inte var bra. Höll på att svimma.

På vägen hem ringde pappa upp och fråga ifall jag ville följa med honom på lite ärenden. Klart, jag hade ändå inget för mig och det var lite lättsamma saker.
Skynda mig hem och släpa med bror ner till bilen.
Pappa talade om att han skulle åka bort till Dubai i 10 dagar, att han åker på tisdag. Så nästa vecka blir jag och Fredde ansvariga för lägenheten :D

Vi passade på att luncha lite, blev asiatisk buffé : ) skit gött och ja smaka på musslor för första gången i mitt liv. Det är inget jag rekommenderar men det var inte så att maten vända på sig i magen heller.


// S A J S A
2009-02-05 @ 17:51:31 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Alx

Är pappa Mikael snorig stöll på första bilden lr;)?

2009-02-05 @ 20:49:52
URL: http://alxjohansson.blogg.se/
Postat av: Miss C

Åh jag bor i Grimmered ;D

2010-04-24 @ 09:01:00
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0