Nu får det snart bli spa!!



Hade verkligen inte varit fel med en heldag på Asia spa i Varberg. Jag och älsklingen har fått presentkort, för kanske ett årsen. Det börjar bli dax nu känner jag. Hade varit väldigt mysigt med en hel dag på spa med honom. Få lite behandlingar, vara med på yoga, meditation eller anda program som gynnar kroppen. Sen lunch och massa bad.
Härligt!

Funderar på att köpa med lite saker till överlida nu i veckan. Kanske lite ansiktmasker och andra vårdande produkter. Hade inte vart fel med lite hemma spa. Synd att vi inte äger ett badkar bara, hade underlättat :P
Kanske får sätta ihop ett yoga-pass och ha för min Palleman : )

Nu drömmer jag igen. Men spa får absolut bli något som prioriteras inom närmsta framtiden :) <3
2009-02-23 @ 22:20:05 Hälsa Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0