Onsdagkväll - Jag & Bror

Denna veckan har pappa jobbat på eftermiddagarna/ kvällarna och jag och min bror har fått sköta oss själva.
Vi har lagat mat tillsammans och sett på TV, fikat och umgåtts som vänner! Det har inte hänt i den grad förut så det känns otroligt bra.
Pappa kom ju hem när jag ramla ihop och Fredde fixa mat till mig. Också väldigt vänligt av honom.
Han var väldigt söt o go och det var helt underbart att han var hemma när jag ramla ihop<3

Idag har vi grejjat lite här hemma, han städa sitt rum och jag plocka ordning lite för att det skulle vara bra när pappa kom hem. Gjorde Tacasallad, mums!
Pappa blev jätteglad, och det känns ju skönt att man får lite respons på det man gör. Han sa iförsig att jag inte skulle lyft en grej och vilat istället. Men jag är en tjej med spring i benen så det är ju omöjligt, fråga Pallen. Han får fnatt på mig när vi kollar på TV, kan aldrig sitta still och han blir superstressad över mitt beteende ^^



Pappa köpte en skrivare idag =D Bra, så slipper han skriva ut på jobbet. Den vi har här är ju störd...skriver bara ut i rött även fast vi har färg o allt :S










Tacosallad : )

2009-02-04 @ 22:58:12 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0