övningsköra + glömt skylt + polisen stannar bakom = katastrof...

Måste bara säga en pinsam sak. Jag var ute och övningskörde förut. Och som jag skrivit tidigare skulle jag o Christina upp till Elinore och Kenneth för att äta semla och dricka kaffe.
Och när jag parkerat bilen så tog jag av skylten för att ingen skulle sno den och la den i bagaget.
Men när vi skulle iväg sen glömde jag helt av skylten. Det var inte förrens vid ett rödljus och en korsning som den kom på´s.

- En polis är bakom oss nu "Sajsa sett en polis i backspegeln som glider bakom i kön"
-Men vi har glömt skylten!!! "Chrisitna"
- Neeej ja kommer att åka dit!!

** Det övergår till grönt ljus**
- Kärringstopp, helvette!! "susanne"

- Lugn, han märker inget, det händer ju alla "Christina"
 
** polisen kör om**

- såg du vad dem kolla på mig eller !!? "Susanne"
- haha jaa men du kan vara lugn "Christina"
- Jag såg säkert ut som en riktig övningskörare!! "susanne"
- haha du är ju blond...^^

Lite lustigt.. var helt anfådd efter det!! blev ju skritressad när hon sa att skylten inte var på plats. Tänk om dem stannat mig och dragit in mitt tillstånd!! usch..
Men nu glömmer vi aldrig skylten mer i alla fall ;)

Gick för övrigt väldigt bra idag : )
2009-02-24 @ 23:52:41 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0