Övningskört!!

Då har jag vart ute en sväng och kört nu i kväll. Vi körde bort till IKEA i kållered, Christina skulle kolla på någon grej.
Dem hade fått in hysteriskt snygga saker där nu. As fina kuddar, billiga!
och massa balla lampor, tyger osv : )

Synd att man inte har ett eget hem o pynta i nu, det är väl en av mina största hobbys (A)

Övningskörningen gick lysande och jag sitter nu här helt välbehållen och Christina är på väg hem med sin bil, den också välbehållen ;)

riktigt kul nu känns det som. Allt går så bra och jag känner mig hur lugn som hellst. Svara till och med när mobilen ringde innan. Borde väl inte ha gjort men det var en reflex ..
Vi har väl lite parkeringar och lite mer avancerade delar kvar, sen är det dax för massa teori och eventuellt uppkörning.. Fast det blir några månader till såklart!

Helt klart godkänd tur av mig : )


// S A J S A
2009-02-05 @ 20:35:19 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Alx

Skallebanks sajsa e duktig:) keep on going! Pallen ska snart göra iordning sig o lägga sig med kvällsmackan(som morfar?)o se på lost o knight rider;) haha

2009-02-05 @ 20:51:36
URL: http://alxjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad duktig du är! Lite inspiration till att jag också ska ta tag i körningen, men min gubbe är alltid så trött:(



Kram på dej!

2009-02-05 @ 23:02:59
URL: http://fiabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0