Pappa åker idag redan "/

Haaapp.. Satt nere på AF och fyllde i lite blanketter när papps ringde. Han åker idag.. "/ Lite trisst. Jag hade ju lite planer på god middag med pappa och bror nu innan han skulle åka.

Men vi möttes på torget istället för att fika. Fast det blev mat : )
Pappa skulle ju iväg och därför behövde han mat. Jag o Fredde åt ju med så vi behöver inte lägga ner större energi på att laga mat. Får bli till att baka bullar istället. Måste hinna med det innan helgen i alla fall och idag passar det bäst :)

Nu sitter jag här och väntar in pappas taxi, och därefter åker jag och bror till Högsbo och ICA MAXI för att kika lite :)
Alltid kul när han någon gång vill hitta på något .


Har lite planer i huvudet just nu och vad tänker jag inte avslöja här och nu. Vi får se vart allt leder helt enkelt.

Hörs senare!

Just det. Min nya blogg heter ---> http://svenssonsusanne.blogg.se/recept

Som ni ser "recept" så kommer där bara att vara recept!! eventuellt lite tips!


// S A J S A
2009-02-10 @ 13:58:58 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Monica

hejhej!!!! har fredde lov nu oxå.. Hoppas ni får en trevlig dag..

2009-02-11 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0