Skruttigt värre! minnesluckor - oro - illamående - huvudvärk - koncentrationssvårigheter

Jag får snart panik. Minns fortfarande inget av igår. Måste vart en bra smäll för huvudet sprängs snart käns det som.
Idag var det kurs och en anställningsintervju på schemat, men jag vet inte om jag orkar med det. Hade nog orkat o sitta där, men att ta sig dit?

Det var längesen jag kände mig så här skruttig. Jag vet ju inte ens varför ja från första början mådde dåligt, om jag mådde dåligt. Vet inte vilka jag hade kontakt med, ingenting. Jag är nästan rädd för att luska fram allt... Tänk så var det någon som mått dåligt, tänk om mamma ringde o sa att något hänt dem, någon kompis!? Och jag minns ingenting "/

Så jag får verkligen be om ursäkt om jag ställt till det för någon? Eller vad som hellst?

Jag har tagit emot ett samtal på dolt nummer efter fyra någon gång, någon som ringt då?  16.40 närmare bestämt?
Kan ju vara vcad som hellst. En kompis eller också något som gjort mig upprörd..

Är det något som hät som någon berättat så får ni gärna avvakta ett tag. Mår inte så bra psykiskt heller nu med alla omständigheter, är väldigt cherrad för tillfället...




?????????????????????
2009-02-03 @ 11:39:24 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0