Slappisdag, men det gillar vi!!

Idag är det en riktig slappisdag!
Alx väckte mig med en film imorse "Klassfesten". Rätt skönt att börja dagen med lite film. Vet inte riktigt vad klockan var, men strax efter nio kanske han satte på den.
Åt lite frukost och dega fram till etttiden då det var dax för pingis.
Blev en snabbis idag. Alx hade beställt någon match på Datorn som han ligger och kollar på nu. Eller det ser mer ut som om hans mobil är viktigare^^

Här sitter jag och funderar över middag. Vad ska man ha idag tro?
Igår hade vi souvlaki, alltså kyckling men det lutar åt något liknande idag igen.
Funder på om jag skulle gjort organokyckling idag, men vi har nog ingen potatis här hemma och affären stängde ett, så det får bli något annat. Man borde kunna ha ris till det också, Lena brukar ju göra "rispotatis" ;P och det är ju lite likt.
Eller så blir det något helt annat. Kanske Wook eller ja, bara kyckling och ris!?

Nu får vi se här vad som blir av denna kväll. Hälso - statusen borta hos Bengan och Lena är lite sisådär..
Stackare!! Dem har vart lite dåliga varje helg nu, så vi får verkligen hoppas att det vänder så att någon helg blir helt frisk för deras del. Man får helt enkelt önska att de kryar på sig !!

Som sagt, Lena är lite dålig idag så vi får se om vi åker bort dit ikväll. Är ju Melodifestivalen på TV.
Mackan var nog ensam denna kväll, Sara jobbade tydligen så om inte vi åker kanske han har lust och komma över istället för att behöva sitta själv där hemma en lördagkväll. Känns ju inge vidare!!

Mitt huvud börjar bli bättre nu. Var tokvarm igår visserligen och fick ta en kalldusch när jag kom hem på kvällen, men idag känns det lite bättre. Har lite ont, fast det är mer "migränaktigt" alltså lite mer av illamående än skallebank! Kan vara för att jag spela pingis och böjde mig ner efter bollar en hel del..


Som sagt, Melodifestivalen ikväll.
Floppen detta år är programledaren "/ Jag är inte ett jätte-fan av Petra Mede kan jag direkt erkänna. Jag hade hoppats på profiler som Luuk igen, Peter Settman, Rickard Palm^^ haha - nej, skämtåsido.. fast det hade vart rätt ball ändå ;)  eller Carina Berg, Johan Glans -(Han skötte ju filmgalan galant ) eller varför inte Davis Hyselius eller hur hans namn nu stavas. Det är ju en skojjig liten rackare!!
Vi får hoppas att artisterna står för bra underhållning eller att Mede faktist överraskar på ett positivt sätt :)

Nu blir det Recept letande :)
Ha en kanon helg! :)

Fixa förresten lite bilder på Alx, kommer här : )





Sajsas lille parvel Palle <3







// S A J S A
2009-02-07 @ 15:57:23 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Alx

David Hellenius kanske;) Dock var det söt stavning av dig! haha, en internationell touch!



Snygg pojkvän du har, hade jag varit lagd åt andra hållet så hade det inte varit fel med en sådan;) haha

2009-02-08 @ 12:23:03
URL: http://alxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0