Söndag!

Klockan nio ringde alarmet och det var då dax att stiga upp.
Tanken var denna dag att spela pingis med Alx och hans familj. Till hallen dök dock bara hans ena bror upp. Bengan har förmodligen åkt på en magsjuka. Stackaren! Lena orkade inte följa med och David hade nog inte tid för det idag.
Men det var kul och vi höll på i ca 2 timmar.

Nu är  jag helt utslagen. Legat och vilat, småsovit sen jag kom hem. Får försöka rycka upp mig cch ta tag i en sak jag haft i tanken länge.

Jag likt Bengan och Alx tycker att glass är kanongott. Och för att trassla upp GB:s nyheter så kommer jag att lägga upp lite om glassar.
Tanken är ännu en kär sak för min del, men vad avslöjar jag inte nu.

Det verkar bli kebab idag ändå, dock får vi se om vi delar den underbara stunden då den äts upp med Bengan och Lena eller om vi gör det här hemma. Beck- filmen kommer vi att se och där är det likadant, får se hur Bengan mår och om han orkar med gäster idag.


// S A J S A
2009-02-01 @ 16:04:59 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0