Söndagsmys

Söndagen blev inte dum måste jag erkänna. Morgonen började visserligen lite segt. Pallen satte på darren och ett avsnitt av något bilprogram...?? Och jag gick och fixa ordning lite scones till frukosten.

Satt och åt en bra stund. Diskutera lite omkring jobb. Vad man kan söka osv!
Jag ringde bort till Bengan och Lena för att höra ifall dem var sugna på pingis. Det var dem men inte just då. David, Sophie och Måns var på besök där för middag, dit även jag och Palle blev bjudna til.

Galen vad Måns växer! Han såg så lill-vuxen ut. Hade fått pojk- hår mer än bebis hår. Svårt att förklara med det var inte sådär tun och bara mitt på utan även på sidor :) jätte sött var det i alla fall. Och vet ni vad!? En liten bisse är på väg upp :D
Han får undvika att visa upp den för Palla, han är ju Tandretarn nr1 (av egna erfarenhete).. Haha tänk om han skulle vart tandläkare ^^ hade blivit riktigt mycket mobbing från hans sida..

Vi blev bjudna på hasselbakspotaits med fläskfile och en sås med smak av champinjoner och portvin : ) Mycket gott!


Pingisen blev av, efter maten drog jag, Palle, Bengan och Lena ner för lite pingis.
Riktigt kul och Bengan visade upp sina talanger, likså Lena som var jätteduktig!!

Planerna smeds och kvällen blev mycket välskapt.
Kebab, Beck, marängswish, vindruvor, clementiner, kaffe, chips och massa vatten :D mums... !

Efter Beck åkte jag och Palleman hem :) <3
Skulle upp 05.45 båda två, Palle till sitt arbete och Sajsa med bussen till Göteborg.

// S A J S A

2009-02-09 @ 11:59:56 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0