Torsdag i Kinna

Igår var jag hos Fiabus och Månsbus :)

Åkte från Göteborg strax efter halv tio på morgonen för att hinna till Kinna o vara med Fia så länge som möjligt.
Vi träffades på apoteket där jag skulle köpa flourtabletter och tuggimmi. Därefter satte vi oss på träffpunktens café för en grovfika. Jag fika en trehörning med ost/skinka och Fia tog en baugett med räkröra. Måns fika rån och fick grötpure :)

Va lika roligt och mysigt med Fia som alla gånger :)
runt fem hade vi fixat mat, kycklingwook med både nudlar och ris. Då kom även min Palle och fick lite mat.
Sen busa han med Måns resten av kvällen.

Efter besöket hos Fia åkte vi till solhörnan för att sola. Sen var det hemgång där det vankades film. Vet inte exakt vad den hette med något med "Rod". Han skulle göra massa stunts och trodde att han var världsmästarn själv. Kanske var det så eller inte.. det får ni själva avgöra ;)

2009-02-27 @ 09:31:15 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0