Tur att jag har en sån underbar bror <3

Kan tyvärr inte skriva så mycket. Minns inget "/ Svimma.. men Fredde, min bror satt brevid mig. Hade täcke på mig.
Usch. Nu är jag skakis.. minns inte mkt ..
Pappa var i en högtalare på telefonen när jag vakna upp. Antar att min bror blivit rädd.
Nu har jag bara sprängande huvudvärkt.. slog i huvudet enligt min bror och det känns vill  jag lova.  minns inte vad som kan ha hänt innan, minns inget...har ont i huvudet bara..

ska vila lite nu..

kommer sen..

Har åkt på en hjärnskakning. Pappa är på väg hem och då får vi överväga om det blir sjukhuset eller inte. Dem tyckte nog att det var bäst, hjärnskakning kan leda till hjärnblödning.. 

-kräks
-ser suddigt
-ont i huvudet
-minns inget
-medvetslös nga minuter..

2009-02-02 @ 20:07:06 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh herre gud! Hur är det med dig gumman, vad hände?





Blev inte dina bullar, kanske blir nästa gång;)



Kramis

2009-02-02 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0