Veckans sista dag, söndagen!!

Då var det söndag. Lite trisst denna söndag. Tankarna har gått åt Göteborgshållet hela dagen. Vill inte åka dit av någon anledning jag för allt i världen inte kan lista ut. Kan väl bero en stor del på att Pallen kommer stanna kvar.
Men jag måste fixa lite saker imorgon så det är ett måste att åka dit.

Får se när jag återkommer. Kanske torsdag. Ska höra med Fiabus ifall hon har någon dag ledig till veckan. Den damen är ju rätt så upptagen med barngrupper och sånt och det förstår jag mycket väl. Men kansle ;) !?

Idag var det pingis som sparka igång dagen ordentligt. Jag, Alx, Bengan och Daniel var nere i Långehall i 1 timme och 30 miniter ungefär. Blev några set :)
Klockan ett var det skidor på TV, så vi packa ihop och åkte hem för att följa 4 svenska herrar genom klassisk och skate åkning. Gick bra och en silvermedalj kunde vi fånga hem till Sverige. Hann se Anja Pärson åka ur super G.. blir alltför vanligt med hennes avåkningar nu tycker jag. Kanske är dax att lägga av..!?

Mat fick vi. En jättekod kasslergratäng med valnötter, ädelost och grön färsk sparris. Lena gör himla god mat, det är inget att diskutera om.

Nu sitter jag här med Hela helgens aktiviteter i huvudet och ner på bilder och ska alldeles strax ta på mig lite vettiga kläder och åka iväg till svenljunga med Alx för att köpa kebab inför Beckkvällen hos Bengan och Lena :)
Myys!

Vi hör och ha en kanonkväll :)

// S A J S A
2009-02-22 @ 18:37:37 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0