Viiiila Sajsa

Det är alltid så typiskt med allt.
Idag jobbade jag, även fast att det inte var så bra egentligen. Och det har jag fått fan för nu. Antagligen av kylan och mitt nedsatta mående så är det klart att man fått en släng av febernn också.

Nu sitter jag på världens oroligaste mage.. Jag vet att jag kommer jobba imorgon. Ett av mina senare jobb, där var jag sjuk en del av en speciell anledning.. Men då bestämde jag mig för att det ALDRIG skulle bli så igen. Men vad är nu detta? Nu sitter jag här, nytt jobb och är sjuk.. Hatar det verkligen!

Jag kanske ha så kasst immunförsvar så att jag inte kan vara runt andra människor. Jag har aldrig varit den som vart sjuk mkt från jobbet tidigare. På cafét kommer jag ihåg 2 ggr under 5 år jag sjukanmälde mig.. Kanske passar bäst som café biträde.. vem vet?

Det känns så otroligt jobbigt bara. Önskar att hjärnskakningen aldrig blivt av, då hade jag kanske sluppit febern också?

Te, te, och te! dricka massa vatten, äta huvudvärkstabletter och stanna inne och vila är mina nya direktiv från sjukvårdsupplysningen.. Och det känns som om "inne och vila" är det enda jag gjort det senaste förutom allt slit med att hitta jobb, som nu verkar fått en katastrofbörjan....

lite medvind tack !
2009-02-04 @ 18:24:25 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0