Volym - tips för håret

Fått en liten fråga av en kompis hur jag kan ha så mycket hår. Har från början väldigt tjockt hår, men nu när det är så långt (ej löshår) så blir det lite plattare. Har heller inga lockar längre, antar att mitt hår är för tungt för att det ska hålla sig.

Mitt lilla knep kan jag tacka Björn Axén för.
Precis efter dusch så torkar jag lite lätt med en handduk och sprayar därefter i Root Lifting Spray (125 ml). Därefter fönar jag det relativt rakt. Tänk på att sprayet ger mer volym om man blåser det lite busigt.
Använder mig sedan av volym master, också den från Björn Axén.
Använder lite spray för att det ska hålla sig lite längre och ruffsar därefter till det lite. Sådär, klart!!

2009-02-02 @ 16:56:29 Mina tips Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0