"Without a trace"

Har nu några dagar suttit och kikat efter bra Tv program att ladda ner och kolla på när man inte orkar med en hel film eller bara ha för att kolla på. Och till min stora förtjusning så hitta jag en serie som verkade skitbra "Without a trace".
Översätt så får ni direkt svar på vad den handlar om.

Serien utspelar sig på FBI:s avdelning för saknade personer. Genom avancerad psykologisk profilieringsteknik utgår utredarna från den försvunna personens liv. Detta för att kunna ta reda på vad som hänt med personen.

Låter rätt okej va!?  Får bara stämma av med Pallen om han är intresserad utav att följa det med mig eller om jag ska kika på det on my own.



Börjar sändas den 6:e mars på TV3
2009-02-25 @ 22:49:48 Mina tips Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

det sänds redan på ettan, på lördagar tror jag det är =)

2009-02-28 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0