2/1-09 Slappdag..

Oj va skumt det kändes att skriva in datumet.. hah.. det är ett nytt år nu, känns lite overkliget men det är definitivt sant!

Denna dag har inte bra hos mig. Vakna upp och fick dagen sabbad direkt. Eller så grovt som sabbat vill jag inte uttrycka det som, men lite tufft var det allt. Efter lite om och men är det i alla fall bestämt att jag åkter till Göteborg imorgon och stannar tills vidare. Så vi får se när jag hälsar på Överlida igen. Pallen börjar ju snart att jobba så det lär dröja ett bra tag innan vi ses igen i alla fall.

Dagen enda nyttiga aktivitet var en liten prommenad i det iskalla ute. Det är fan rått och vinter så in i helvette... Och att dra på en massa plagg blir ingen lycklig av, Jag längtar till sommaren "/

En sak som jag grublar mycket över är hur allt skulle vara OM!? hur många om går man inte runt och funderar på varenda dag?
Min jobbigaste om är något som skulle inträffat i slutet av februari, men det behöver jag inte tänka på egentligen, mår nog bäst av att låta bli och tiden går inte att spola tillbaka...


I alla fall blir det Göteborg imorn. Kika runt i lite affärer, hälsa på Göran och en bio. Sen hemåt och göra nada som jag kallar det.. suck!


Nu har jag precis ätit, gjorde hamburgare med hemmagjorda klyftpotatisar :)

Och på schemat över kvällen ligger 2 filmer och gror.. får vi se hur mycket vi orkar se av dem nu!!


2009-01-02 @ 19:04:48 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0