29/12-08 Varberg/ Veddige

Imorse åkte jag och Pallen till Varberg för att kika lite i stan. Skulle först och främst hitta något till mamma och min bror, men även kolla uppe i Daniels lägenhet.
Vi var uppe rätt så tidigt och kom i väg smidigt. I Varberg var där dökallt, så det blev rätt fort drygt att gå runt i affärer..

Efter en stund så kom min mamma in. Hon skulle hitta en klapp till Christina och en födelsedagspresent åt min Palle ( fyllde ju igår ;) ) ..
Vi hade någon stund innan hittat en klocka och en slips som jag visade mamma. Palle visste bara om klockan och det gjorde i för sig jag med.. men hemma i Veddige så drog hon fram ett slips paket också ;)

Jag köpte med lite fika upp till Daniel, dit även Bengan och Lena skulle komma. Satt och fika en stund innan jag och Alx drog hem till Veddige för att äta lite och umgås med min familj.

Alx och jag hade beställt lax och då var det upp till mig att röra ihop såsen, skulle ju vara på vårt sätt ;)

Hade lite julklappsöppning. Jag fick en klänning, en kniv, några shake burkar från tupperwere och en sån vevsak, man skivar typ potatis och sånt med, och sen en slant insatt på mitt kort ;) tackarvi för.
Mamma hade stora bekymmer med Alx klappar men en brödrost, slips, klocka blev resultatet och jag tror att han uppskattade sakerna, två av dem hade han i alla fall pekat på ;)

På kvällen mös vi med en film, The kingdom. En helt okej film. Var så där gränsfall ibland att den skulle bli för vidrig men höll sig i den bra ramen och hade en handling som var klockren så det var ingen flopp över huvud taget :)

Oliver var mest passiv under kvällen, kom ut o drack lite dricka, åt lite godis. Han fick en MP3 spelare utav mig och Alx, och den verka han ha blivit glad över.

Runt tio åkte vi hemmåt. Och Även denna dag var en helt okej dag :)
Nu närmar sig nyår mes små snabba steg :D



 

Mamma hade gjort en söt liten förrätt :)

2009-01-01 @ 16:24:38 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0