Daniel inflytt och 30års fest

Då har Daniel haft sin 30 års fest / inflytt.
Blev en livad tillställning minsan. Kan ju lova att grabbarna gav järnet på "dansolvet" inte minst Alx som även var nykter denna kväll.
Alx lärde de stora gossarna "sprintlern", Martin "handla" och David och Daniel skutta runt som aldrig förr, Emil försökte komma igång tacktmässigt med sprintlerna och ja.. det var full fart från början till slut.
Vill inte ens tänka på hur många gånger Lady Gagga med poker face, Danny med radio spelades upp... haha


Maten var helt klart godkänd, blev kyckling med potatisgratäng och sallad och ett glas vin på det ;)
Till tårtan drack jag kaffe med Beilys och utöver det blev det inte jättemycket mer alkohol för min del. Champange och en drink tror jag bestämt att det blev.

När alla människor var på plats var vi 14 stycken och det räckte lagom för lägenhetens storlek. Blev mycket folk ändå, kände ju knappt en kotte innan dens start.

Fullast blev väl Pontus kanske.. David var rätt så i farten han ok.
Lite goa repliker snappades upp under festens gång..bl.a
"Jag en mongo och vill ha mer drickat" eller vad han sa. Emil hade aldrig haft någon där bak som INTE tyckte om det..  osv..
Var kul att se lilla Fiabus berusad faktist ;) vi skulle dansa hon och jag, men i sovrummet för oss själva ;) haha^^

Jaa. kvällen var trevlig och det blev sent vill jag lova. 5-tiden så parkerade vi bilen och gick in och la oss. Pallen satte på en film, men gav den nog ingen större tid innan han somna han också.

Här kommer några partybilder ifrån lördagen

Det är miniatyrer så ni kan bara klicka upp dem så blir det större : )

2009-01-19 @ 21:50:33 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0