Drömmar...

Ja då var ännu en natt i mitt liv passerad.. Skumma drömmar man har egentligen, det hänger ju inte ihop någon stans...
inatt hade jag, pappa och Fredrik öppnat något fik, fast vi sålde pizza ibland. Och det hela börja med att jag åkte utomlands med min gamla klass men när vi kom dit så var där massa andra människor. Även massa affärsstånd stod där och försökte pracka på mig en massa saker. Lyckades dem inte med för Pallen kom och rädda mig (A).
Jag vet inte hur övergången var men sen öppna vi fiket och pappa skulle göra en kebabrulle, dock var den 1,5 meter bred och höll på att spricka. Sen köpte han ett pack med olika Taco saker som sedan blev kebabrulle...jaja, skumma drömmar lider vi alla av.

Idag är jag frusen av mig. Förhoppningsvis är det inte feber i alla fall. Jag vill inte ta tempen för om det skulle visa sig att jag hade feber så skulle jag känna mig mer dålig än vad jag egentligen är...^^

IDag har jag massa på schemat. Ska alldeles strax ringa och försöka bli av med TV-licensen och därefter till arbetsförmedlingen och komma in där. Förhoppningsvis är det inte flera timmars väntetid denna gång.
Ska även baka lite med pappa idag. Får se vad det blir, sockerkaka, bullar, bröd?

Ne nu får ja dricka lite kaffe med pappa och sen är det dax med diverse "sysslor"


2009-01-21 @ 10:17:38 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0