Färdig med Kladdkakorna

Sådär.. nu är alla recept på kladdkakor upplagda. Skäms lite måste jag erkänna, blev ju en hel del recept till slut.
Men å andra sidan så är det folk som uppskattar att jag lägger upp, finns ju massor att välja på nu och inget recept är det andra likt. Nu har jag dock inte lagt upp "vanliga" recept. Men en enkel kladdkaka är ju alltid enkel att göra.
Sen kan man imporovisera som man vill. Förra veckan knåpa jag ihop en med apelsin och chokladbitar. Ligger under "sajsa bakar/lagar mat" tror jag. Och tanken är tills idag (om jag orkar) att det kunde vara kul att testa en kladdkaka med pepparkakskryddor. Vi har lite över här sen i jul. Eller om det blir en vanlig pepparkakssockerkaka :)

Har planer på att lägga upp lite scones recept också, det är ju en av mina favoritsysslor... ;) Pallen den stackarn har väl ätit scones för hela 2009 nu :$

2009-01-20 @ 14:32:51 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej vännen! Inte visste jag att du var en sån baktjej :) Måste komma ner och provsmaka när jag är hemma i Sverige igen! Hoppas allt är bra med dig annars!? PUSS

2009-01-20 @ 15:30:03
URL: http://carolinaibryssel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Cool header :D



Åh, kladdkaka är så gott. Bakade en förra veckan, mums!

2009-01-20 @ 17:25:59
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0