Fredag

Jaa.. då var man i överlida igen.. Morgonen och förmiddagen började väldigt lugnt. Gjorde mig ordning fixa frukost. Kolla på lite avsnitt på darren och sen börja jag med lunchen. Blev lätt, lite kyckling röra med pasta.
När maten var uppäten, det mesta i alla fall och vi var redo så begav vi oss till Älvsered för att kika lite i "shoppingcentrum" som de har valt att kalla det..
Var där en liten stund, fast vi hade visserligen knappt kommit in förrens Pallen föreslog att vi kunde åka till Ge-kås istället. Och det var väl precis vad vi gjorde..

Idag valde vi att ta den riktiga parkeringen istället för våran special ;D Var ändå inte så mycket bilar på parkeringen. Och när vi kom in i varuhuset så fick vi mer eller mindre en liten shock! så tomt, fatta.. tomt på Ge-kås!! men vafan det är ju toppen. Gå och kika utan att bli på körd på hälarna och andra stressiga moment. Detta resulterade rätt så sannolikt att fär en gångs skull så var det roligt att gå omkring där och kika. Köpte väl inte speciellt mycket. Blev svarta panelgardiner till köket, dusch-drapperi, såskanna och jaa.. lite andra småsaker fanns det nog i korgen med..

Efter detta besök så åkte vi till affären, mest för fikon och fräddfilens del.. men så klart fanns det inga fikon i hela affären. Blev lite besviken måste jag erkänna.. hade ju sett fram emot det hela dagen.. "/
Tur är att det finns en annan affär precis intill ICA så jag sprang över dit. Och där fanns fikon må ni tro.. var tvungen att köpa mer än ett paket :$


När vi kommit hem så ställde vi allt på plats och lasta in lite sopor.. eller kartonger efter jul samt lite vin, champange och cider flaskor för att köra iväg till sorteringen med det. Sen var det mat hos Bengan och Lena.
Vi fick kycklingpaj vilket var utsökt och tid framför TV:n för att kolla på säsongens första "Let´s Dance". Det är väl inget program som jag är speciellt beroende av men lite kul var det allt. Min favorit var från början till start Morgan. Han var min favorit när jag var liten, Alla kolla väl på Tippen med Morgan och Lasse ;) ?

Blev lite fruktsallad och fikon ;O o godis. Och nu sängen för att orka upp imorgon (långdag i Borås)




Får väl hålla med om att de inte ser speciellt goda ut, men lovar att det är supergott ; )
2009-01-10 @ 21:28:34 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0