Fredag

Vakna upp innan klockan ringde idag.. Ställer klockan nu för tiden, lika bra att vänja sig av med att gå upp runt ett snåret. Så var väldigt imponerad över mig själv när jag vakna tio över nio idag : )
Nu sitter jag här, fullt utrsutad med massa kläder.. Ska ut på en prommenad med Lena om en liten stund. Hon däremot, hade tagit lite sovmorgon idag.. så idag är det min tur att gå bort till henne.
Tänkte göra lite sit-ups innan jag går, men vi får se hur det blir med den sakne. Helt säkert är i alla fall att det blir tandborstning bums efter detta inlägg publicerats.

Idag är det fredag, och Pallen kommer hem klockan ett :D och vad som blir av denna dag är ännu en obesvarad gåta. Jag antar att det blir "let´s dance" hemma hos Bengan och Lena ikväll, och det är inte mig emot.
Får nog bli en rätt så lugn dag idag... blir ju party imorgon och redan nu tid för att ladda batterierna inför den tillställningen.

Nu blir det tandborsten och sen går jag. Återkommer med ytterligare information lite senare ;)
2009-01-16 @ 09:59:21 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej=) Kände jag inte till. Tack så mycket=)

2009-01-16 @ 15:15:28
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0