Fredag - Överlida - TV-kväll

Då har det gått ännu en fredag i mitt liv. Denna, som ni alla vet innebar en kurs för min del. Den gick utmärkt bra och finns där en stark efterfrågan på detta abonemang hos Telenor så kan jag nog kunna gå rätt långt. Men det återstår att se.
Vi fick träffa en säljcoach för Telenor/Tele2 som gick igenom lite tips och saker vi sannorlikt kommer att stöta på förr eller senare. Givetvis fick vi en välskapt genomgång av själva abonemanget som vi kommer att sälja.
Som jag tidigare nämt så kostar det 419kr/månaden för abonemanget. Det är ett fast pris vilket innebär att man kan ringa, skicka sms, videosamtal och ja.. allt utan att betala en extra krona för det.

Kursen gick fortare än väntat och det gav mig möjlighet att åka till Kinna redan vid 14.00 tiden istället.
Och givetvis tog jag chansen för att få träffa Alx tidigare.

Han mötte upp mig i Kinna vid halv fyra, gick till systemet för att köpa ingredienser till fest. Därefter skulle han sola då jag passade på att ringa pappa.

18.30 var vi på plats hos Bengan och Lena i vanlig ordning på fredagar. Bengan möter mig med en bamse kram och flinar som bara han kan (A)

Maten var utsökt. Det blev kyckling med paprika och porterin, ris och sallad där till.

Och vet ni vad!? jag åt  årets första semla denna kväll. Lena hade gjort själv, och det var kanongott. Som vanligt måste jag skyffla bort den mesta grädden eftersom laktos intollerans är ett problem för min del.



Let´s Dance var bra som vanlig. Morgan är min favorit, killen e ju grym! gubbifarbrorn har ju gung i bena och det ser så naturligt ut för honom vilket gör det oerhört proffsigt.

Fredagen avslutades med en reprisinspelning av "Made in Sweden". Bra program, dock blir man irriterad över Kims extremt otacksamma stil. Killen verkar ju för allt i världen inte förstå vad han går miste om..

2009-01-31 @ 10:49:37 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0