God morgon

Då var ännu en natt avklarard. En minst sagt helskruvad nat... Kan ju lugnt påstå att jag INTE sov speciellt bra..
Hade precis slagit igen mina ögon, somnat in och börjat drömma. I drömen var jag jagad och smög omkring i en hamn. När ngn snubbe precis lös mig i ansiktet med en ficklampa vakna jag upp samtidigt som någon tände i hallen!!! Fattar ni om jag fick halvt hjärtattack!!?
Sen drömde jag att jag jobbade på en fårfarm, fast att jag skickade kort till alla får och bad de komma in med ullen som de blivit avrakade till en fabrik som skulle göra om det till garn. Ofta får gör sånt :P haha och det knasiga var att jag vakna upp efter den drömmen också.. Och då börja det snöa ute :O
lite scary änna..
Vakna av att min katt hoppa upp och la sig hos mig.
När Min bror gick upp och öppna kylen...Måste ha vart mitt i natten, för efter det så märkte jag att pappa kom in för att titta till mig och därefter var någon uppe igen.
Jävla unge som springer i kylen mitt i natten... haha jag gör t.o.m 2 portioner till honom. 1 som han ska äta med oss och 1 som han kan ha när han blir hungrig senare.. Haha, grabben en trådsmal också..fast antar att det hinner ifatt honom om några år ....
 
Som jag nämde innan så snöa det här i Göteborg, och till min förvåning så är det kvar!! fast det regnar lite så antar att det försvinner illa kvickt!
Tog ett bad nyss och låg och lyssna på massa bra musik :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. har börjat packa ihop min väska i alla fall ifall jag åker hem till Överlida ikväll.. men det återstår att se.. beror tydligen på när Niklas åker hem : )

2009-01-08 @ 11:34:30 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0