God morgon...

God morgon : )

Hoppas  ni har sovit lika gött som jag. Har haft en helt sjuk men helt underbar dröm.. Försöker pussla ihop allt just nu, men det är impossible. Det är precis som att skriva en novell, fast bara med en tredje del av alfabetets bokstäver...
Jaja nog om den.. har säkert glömt när teet är uppdrucket..

Idag är en väldigt fin dag. Trodde jag aldrig eftersom det regnade så fruktansvärt mycket igår kväll. Ska ta en långprommenad idag är tanken. Inte riktigt än, runt tvåtiden och kanske sola eller så. Är likblek nu känner jag. Eller så går jag förbi affären nere vis smycke och köper fikon :O hoppas det finns kvar. Åt förresten några från Willys på bion, kan ju lova att dem inte var lika goa som märket på ICA. Eller så gör jag båda :D

Något har hänt i  mitt liv.. jag kan inte förklara vad det är, men allt känns plötsligt så mycket lättare... vaknade upp en dag bara och var på riktigt bra humör. Ska inte säga att det är sjukt egentligen, för det är ju helt underbart. Somna utan piller i natt. Visserligen var det sent, kanske runt 02.00. Fick ett sms av Pallen i alla fall.. och strax därefter somna jag.

En sak som är sjukt är att jag gått ner 2,5 kg på bara några dagar.. Men har bara ätit onyttig mat, smörgåstårta, en ren creame fraische sås... eller ja, det kanske var det enda onyttiga. Nej, jag åt lite godis på bion faktist.
Jaja, jag mår bra i alla fall : )




((.....peace is free...))


2009-01-07 @ 11:08:00 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: iggy

Väldigt snygg frisyr du har tjejen =)

och fina ni är tilsammans

2009-01-07 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0