Göteborg

Igår åkte jag och Alx iväg till Göteborg. Skulle kolla lite i affärer och han skulle köra mig till pappa. redan när jag gick upp på morgonen så snöade det där ute och det höll i sig fram till kinna innan snöandet avtog helt. När vi närmade oss kom det instället lite regndroppar.. Men det var kul att se lite snö innan man gav sig iväg till Göteborg, här kommer det typ aldrig snö och gör det så lägger den sig inte..

I vilket fall så kom vi till stan.. hann väl inte kolla i alltför många affärer innan Sofie och Patrik mötte oss. Sen strosa vi runt lite på Åhlens innan vi begav oss till Möbel studio och Göran. Var där en bra stund och kika på soffor åt sofie och Patrik och kuddar hem till lägenheten. Till sist hade Pallen en kudde Sofie och Patrik hade sett vad det ville och vi fått lite tips om bra resauranger.. så vi gick bort mot heden för att lägga i mer slantar : )

Sen gick vi till en turkisk restaurang, Tara´s hette den och fick ett bort från halv fem till sex.
Maten kom in och det smaka underbart. Satt och snacka om allt möjligt innan det var dax att ge oss iväg. Togs lite kort dessutom, men antar att jag inte har någons tillåtelse att lägga upp dem här :P

Efter restaurangen ville Sofie och Patrik åka hem och Pallen var inte sugen på bio så vi åkte till Frölunda för att dumpa av mig hos pappa...
Var lite jobbigt att lämna Alx, det är ju alltid så... "/ men det fick gå, fanns ju inget jag kunde göra åt den saken lixom..

I vilket fall så messa jag med Martina och hon hade 2 biljetter till en film, Australia ikväll. Så vi drog iväg på den. Vad jag inte visste var handlingen med dessutom att den var 2 timmar och 45 minuter lång!! :O haha, liten chock fick jag nog allt när jag fick syn på det men vad gjorde det?
Handla lite gottgott och sen satte vi oss. Filmen var faktist väldigt bra. Först var det lite svårt att förså handlingen, hade ju inte läst om den innan eller så, men det blev bara bättre och bättre :)

Efter filmen var klockan 00.00 och dax att ta sig hemåt.

Och där var min kväll i det stora hela slut.. :) Bra dag men den kunde ju slutat bättre :)

2009-01-04 @ 13:56:23 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0