Hemma mys istället...

Det blev pingis istället för gymet idag. Det är nog så jobbigt det med. Vi var 5 stycken, Jag, Alx, Mackan, Sara och Mikael. Rätt kul o dra ihop ett litet gäng för en aktivitet likt denna några timmar lite då och då. Tanken var den, som jag skrev tidigare att vi skulle ut senare ikväll.
Vi disskuterade även olika förslag vid pingisen. Hade bowling, Harrys, bio och lite andra förslag uppe, men dock sket sig det mesta på grund av att vi inte kan ta oss någon vart. Givetvis kan vi det, men ingen vill köra. Det hade ju vart gott med något glas, det var vi alla överrens om.
Så nu blir det en hemma kväll med Pallen istället. Men jag älskar min lille pojk så jag har absolut inget att gnälla över. Men det hade ju i och för sig vart kul att komma ut lite.

Ett förslag är att Mackan kommer hit lite senare, att jag och Palle sitter här hemma och kollar på film eller att vi åker hem till Bengan och Lena och kollar på TV.
Daniel, Alx bror ä där ikväll också!!

Har vi hunnit med att äta mat idag med.  Flygande Jacob serverades idag. Mycket gott var det och jag antar att Alx hade den uppfattningen han med eftersom han åt bra av maten idag.

Nu ligger han och vilar här och vill att jag ska krypa ner, så det är väl bäst att göra det :)

// S A J S A

2009-01-31 @ 17:04:33 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Måste träna något, så än så länge spelar jag innebandy, i storvreta.själv då? =) har du hittat något lag som är bättre än oss ?:P är väldigt skoltrött, men det är väl bara att bitta ihop. ett halv år kvar bara! hur gåre med jobb nere i gbg hörde att var 7 person är arbetslös där nere :/ puss puss

2009-01-31 @ 21:57:40
URL: http://mariavonrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0